Η μάσκαρα της ζωής μου

                      Καταλαβαίνω ότι ενδεχομένως ας πούμε να έχω υπάρξει και πιο συνεπής στη ζωή μου από ότι με αυτό το blog τον τελευταίο μήνα. Πλάκα κάνω, δεν είμαι ποτέ συνεπής με τίποτα. 
Αλλά, θα συνεχίσω από εκεί όπου είχα μείνει με ένα πολύ αγαπημένο μου προϊόν.
                  Ιδού!





          Α, η Power Lash Effect Mascara από την Erre Due. Έφτασε στα χέρια μου τον Δεκέμβριο του 2015. Στην αρχή ήμουν πολύ σκεπτική γιατί το βουρτσάκι της είναι πολύ κοντό και πλαστικό. Ωστόσο, μόλις την δοκίμασα μπουμ! Έρωτας με την πρώτη ματιά.


Τώρα, το ζήτημα με τις μάσκαρα είναι κάπως προσωπικό. Σε εμένα, δίνει πολύ μήκος, καμπύλη, όγκο και διαχωρισμό. Ακριβώς αυτό που θέλω με δυο λόγια. Ακόμα, εγώ μουτζουρώνομαι με όοοοολες τις μάσκαρα. Με αυτήν, οι πιθανότητες να μουτζουρωθώ είναι από ελάχιστες έως μηδενικές. Θα παραθέσω ορισμένες φωτογραφίες, αλλά καλό θα είναι να πω 3 βασικά πράγματα:
1. Πρέπει να σκουπίζετε το βουρτσάκι σε ένα χαρτομάντηλο ή στο χέρι σας γιατί το βουρτσάκι είναι πολύ κοντό και παραφορτώνει προϊόν. ( Αυτό το βήμα είναι καλό να το εφαρμόζετε σε κάθε μάσκαρα)
2. Για το αποτέλεσμα που θα έχει η κάθε μάσκαρα στον καθένα παίζουν ρόλο πολλά πράγματα, όπως και για κάθε προϊόν. Εμείς εδώ συζήτηση κάνουμε!
3. Δεν είναι από τις μάσκαρα που τρίβονται ιδιαίτερα κι έχει αρκετά καλή διάρκεια. Ακόμα κι η καμπύλη που δημιουργεί έχει διάρκεια. Στις φωτογραφίες, φαίνονται κάποια μαυράκια σαν να έχει τριφτεί η μάσκαρα. Εδώ φταίει η απροσεξία μου: λερώθηκα στο καπάκι κι όταν το καθάρισα έμειναν έπεσαν τρίμματα κάτω από το μάτι. Δεν φταίει η μάσκαρα, εγώ φταίω!

 Οι φωτογραφίες δεν βγήκαν και πολύ σούπερ, αλλά τι σημασία έχει, φωτογραφία σπουδάζω?
Να σημειώσω ότι η τιμή της είναι γύρω στα 11 ευρώ και με αυτά τα λόγια αποχωρώ προς το παρόν!

xxx,
Μάγδα

            

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις