Τι μου έμαθε η πρώτη μου επίσκεψη στο δερματολόγο

                 Ένα πράγμα που δεν είχε χρειαστεί να κάνω ποτέ έως τώρα ήταν να πάω σε δερματολόγο. Αλλά το δέρμα μου με πρόδωσε, και έβγαλα κάποια μαύρα στίγματα σε σημεία που δεν είχα, όπως στα μάγουλα. Δεν είχα κανένα σημαντικό πρόβλημα, μόνο κάποιες εξετάσεις  που πρέπει να κάνω και δυο τρία πράγματα που με συμβούλεψε, αλλά όχι ακμή ή κάτι τέτοιο. Αλλά έμαθα δυο τρία βασικά πράγματα, οπότε:
 

     Α) Στην ηλικία τη δική μου (19), δεν χρειάζονται πολλά προϊόντα. Χρειάζεται μόνο σαπούνι προσώπου, μια ενυδατική ανάλογα με τις ανάγκες του δέρματος, ένα καλό ντεμακιγιάζ (η δερματολόγος μου πρότεινε το micellaire της Bioderma με το ροζ καπάκι) κι ένα αντηλιακό για το πρωί.

Β) Τα πάντα μπορεί να επηρεάσουν την κατάσταση του δέρματος. Από την ηλικία, τις ορμόνες, μέχρι κάποιο καλλυντικό και τον καιρό.

Γ) Δεν κάνει καλό στο δέρμα όταν το βάφουμε καθημερινά. Όχι όταν κάνουμε μακιγιάζ καθημερινά στα μάτια, αλλά στο δέρμα. Εμένα η δερματολόγος μου απαγόρευσε να κάνω μακιγιάζ στο δέρμα πάνω από μια με δυο φορές την εβδομάδα. (κλαψ, λυγμ.)

Δ) Μια επίσκεψη σε δερματολόγο ποτέ δε βλάπτει. Γενικά, ακούμε και κάνουμε διάφορα για το δέρμα μας από δω κι από κει, και επειδή δεν είμαστε ειδικοί σε όλα, καλό θα ήταν κάποια στιγμή να πάμε για να ρωτήσουμε ότι θέλουμε και να μάθουμε σε τι κατάσταση είναι το δέρμα μας.

xxx, 
Μάγδα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις